Cik Atenn Azlan//

JEMPUT BACA TIPS MAKEUP PERNIAGAAN INTERNET PRODUK KOSMETIK




Noor Fathin Bt Azlan
Cik Atenn Azlan
24 tahun
Married
Kelantan
Universiti Malaya





















Ilmu Pengasih dan Tips Memikat Suami

Assalamualaikum

Bukan sedikit wanita yang takut kehilangan pasangan akibat beralih kasih atau curang. Dalam menghadapi ketakutan itu, ramai pula memilih cara yang salah untuk terus mengikat kasih sayang pasangan masing-masing sehingga ada yang sanggup memberi suami nasi kangkang. Tak kurang mereka yang mendapatkan minyak pengasih atau menanam susuk agar pasangan terus setia di sisi.

Islam sebagai agama yang syumul ada caranya untuk memastikan kasih sayang pasangan terus terikat pada kita. Selain menjalankan tanggungjawab dengan sebaik mungkin sebagai suri rumahtangga dan menjaga kebersihan dan kecantikan diri di hadapan suami, ada ayat-ayat di dalam al-Qur'an yang boleh diamalkan untuk menolong mengikat hati suami pada kita dan rumahtangga. Antaranya:

1. Amalkan surah Yusuff, ayat 4 sebanyak 3 kali selepas setiap kali solat. Boleh juga dibaca semasa suami tidur dan hembuskan pada ubun-ubun kepalanya dengan niat kasih sayang akan kekal dalam hatinya untuk kita.

2. Dengan mengamalkan membaca surah Yusoff, ayat 4, dan disambung dengan surah Thaha, ayat 39, bila di hadapan suami atau pasangan. Memadai dengan membaca di dalam hati. Kedua-dua ayat ini juga elok diamalkan 3 kali selepas setiap solat agar dikasihi oleh orang ramai.

Petua Melayu juga boleh diamalkan selagi ia tidak bertentangan dengan Islam. Diantara petua yang boleh diamalkan ialah apabila memasak nasi, semasa nasi hendak kering, kacau nasi sambil menyeru nama suami dan minta suami sentiasa balik dan sayangkan kita. Petua ini juga boleh digunakan untuk anak-anak.

Lagi satu pesanan orang-orang tua, pastikan kita masakkan makanan suami. Air tangan isteri boleh mengikat kasih sayang. Cara untuk memikat dan mengikat hati suami ialah dengan menjaga dua kepentingan utamanya, perut dan alat kelaminnya. Maksudnya, masak untuk suami dan masakkan sesuatu yang dia suka agar dia balik makan di rumah dan penuhi kehendak seksnya. Wallahualam.

Bagi para isteri, jangan sesekali buat enteng mengenai Miss V, kasi rapat kasi ketat agar suami tak cari perempuan lain. Tak rugi jika kita menjaga dari awal, suami gembira kita bahagia. Biarkan sama sama puas merasai kenikmatan bila bersama. 

Sekarang dah banyak produk wanita di pasaran, cuma mahu mencuba atau tak je. Tak salah kita berkorban sedikit wang untuk kebahagiaan rumah tangga. Iye, memang betul semua takdir terletak pada tangan Allah, tapi tak salah kalau kita mencuba. Kalau tak, takde pulak dalam Islam ada doa doa yang perlu diamalkan untuk mengikat kasih sayang antara suami isteri, memikat suami dan sebagainya. Kalau kita hanya hidup berlandaskan 'takdir' sampai bila kita nak lakukan perubahan dan berubah ke arah yang lebih baik ?

✿ Sure Kencang Breast Serum **Tawan Suami!
✿ Bust Up Express **Miliki Aset Montok Gebu!
✿ Zofea Beauty Secret **Rahsia Gebu Montok!

Sekarang ni bila dia tegur ape je aku mesti takut dan risau sangat, aku takut kekurangan aku dijadikan alasan dan sebab mengapa dia mencari perempuan lain.  Terpengaruh dengan kisah suami curang dengan janda.

Dan disebabkan dia nak sangat tengok aku chubby sikit, ala chubby macam Lisa Surihani, dan dia tak suka perempuan gemuk, haa tu masalah dia. Dia nak aku body macam Fazura, macam Tasha Shila , macam Che Ta mungkin atau macam macam lagi. So, aku turuti la aje kalau tu yang dia nak. Kalau dah tu body perempuan yang dia idamkan selama ni. Aku dah tak boleh nak cakap ape dah sebab semua orang ada hajat dan keinginan masing masing kan . Sebelum dia mencari yang lain , kenapa tidak aku yang mencuba nasib ? Naikkan berat badan je pun. Takkan tu pun tak boleh. Betul tak ? Jangan sampai bila dia dah jumpa perempuan lain, baru aku terhegeh hegeh nak tanya dia ' apa kurangnya saya ?'. Kurangnya aku sebab tak menggoda sangat kot, dan tu bukan salah dia, sebab dia dah cakap awal awal lagi, cuma aku je yang buat tak tau. Betul tak ? Ok la sayang, disebabkan awak saya sanggup buat apa saja. Muahhhciked !

Salam sayang ,