Cik Atenn Azlan//

JEMPUT BACA TIPS MAKEUP PERNIAGAAN INTERNET PRODUK KOSMETIK




Noor Fathin Bt Azlan
Cik Atenn Azlan
24 tahun
Married
Kelantan
Universiti Malaya





















WHITENING LOTION THE BEAUTY HACKS


 TANPA KAU HIDUP AKU TAK LENGKAP!

Macam mana ni? Lotion dah habis. Macam mana nak buat. Tanpa lotion ni tak best lah! Tak wangi lah macam ni! 

Dulu nak harapkan lotion habis. Makan tahun beb! Sejak pakai lotion berhantu TBH ni memang best! Rajin je nak sapu kat badan. Boleh je pakai. Sekejapan pulak tu dah habis. 😂

Bukan 1 botol aku pakai. Dah 3 botol beb. Memang dah jadi rutin. Badan baru lepas mandi tengah lembab-lembab basah-basah sikit terus sapu. Lagi best lah! 😉

Lotion ni bukan setakat boleh melembapkan kulit malah ia boleh mencerahkan kulit sebab ada gluta kan dalam tu. Tahukan gluta tu apa? Okeh. Dah tahu duk diam diam. 🤐

Aku pun dah nampak kulit semakin cerah. Nak cerah dan kulit sentiasa lembab kena pakai konsisten. Bukan hari ni pakai nak harap kejap lagi dah cerah, dah lembab kulit tu.

Kalau nak cepat cerah seputih salju kan. Pi sapu kapur kasut tu. Sekejap je dah putih. Tapi sementara je lah. 😜

Nak cantik? Jangan curang, setia pada yang satu. 

Lagi satu. Konsisten dalam setiap penggunaan produk tu mesti ada baru lah result meletop kebabom.